Vanaf je eerste werkdag heb je toegang tot Shared Services (AFAS). De onderdelen ‘je eerste 100 dagen’ en ‘nice to know’ uit de portal worden vanaf nu ook in Shared Services weergegeven.
Wanneer je inlogt op My University zie je op het Dashboard onder DIY (Do It Yourself) het icoon voor Shared Services:
Shared Services (AFAS) is het systeem waar je zelf de volgende zaken kunt raadplegen en/of regelen
Ook worden binnen Shared Services administratieve handelingen via taken ingestuurd, gecontroleerd, beoordeeld en afgehandeld. Behalve dat je zelf iets kunt insturen, bijvoorbeeld een declaratie, kan je ook een taak ontvangen, omdat een collega iets instuurt of aan je vraagt. Om ervoor te zorgen dat aanvragen en verzoeken snel worden verwerkt, is het belangrijk dat je regelmatig je takenlijst controleert en taken tijdig afhandelt.
Wil je meer informatie over Shared Services? Check dan deze pagina op de website.
Veel taken zijn ook met de AFAS pocket app af te handelen. Voor het installeren van de app op je telefoon heb je de omgevingssleutel "LB5NTX" nodig en/of kijk naar het instructiefilmpje.